Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

02 marca 2017

...szary kardigan i kilka innych...

I mamy marzec.
Nie wiem kiedy uciekł mi luty, ale to nawet dobrze,
bo dni coraz dłuższe i wkrótce wiosna.

 
-----moje ulubione zdjęcie :-)-----

Dzisiejszy post jest zbiorowy.
Kardigany w większości wydziergałam już dość dawno,
pokazywałam je kiedyś w zapowiedzi (klik).
Nie udało mi się jednak wcześniej pokazać ich szerzej.



Wszystkie na podstawie tego projektu (klik),
ale każdy z nieco inaczej wykończonym kołnierzem
oraz różniące się długością.
 

Wydziergałam w kilku kolorach.
Był długi jasnoszary (tylko zdjęcie pamiątkowe),
żółty, który kiedyś pokazywałam tylko w migawce (klik) oraz podobny różowy.



Wszystkie z kolekcji "in the Cloud", na zdjęciach Pani Karolina.


Ostatnia praca, to szary kardigan, w zasadzie prawie kopia beżowego
i to on zmobilizował mnie do napisania tego posta.


Obecnie na drutach jeszcze zielony w takim samym stylu, który może pokażę za kilka dni.
Pozdrawiam
Monika

7 komentarzy:

  1. Wszystkie kardigany są piękne. Ich klasyczny styl jest ponadczasowy i sprawdzi się wielu stylizacjach. Ta pierwsza, w turbanie, urzekła nie szczególnie. Niby klasycznie, a jednak z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprzeprzepiękne:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!! Mi najbardziej podoba się szary ,choć wszystkie są ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne! I co najważniejsze, że wyglądają niezwykle delikatnie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh...niektórym to w każdym kolorze ładnie.
    Mi się najbardziej podobają dwa ostatnie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wielkie swetrzyska :) Świetnie wyglądają w stylizacjach na sportowo i elegancko (ten żółty do szpilek wygląda czadowo!). Super projekt :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...